Friday, August 7, 2009

MBMB system


mase practical aku practical kat MBMB
huish.... pening Oooo
pening buat sistem...
Alhamdulillah habis gak....
hoye...hoye
hepi gile.....
duduk kat MBMB keje aku makan minum....makan minum sbb slalu nyer ade jer jamuan la, ape2 la haha.... hati ku senang je tiap ari..... x luak duit ku... haha...

nie supervisor aku Cik Mohd Affandy.... aku panggil dier abg fandy baek giler wa ckp same lu.... sbb die slalu blanje makan kat tempat best2 taw..... pastu paling best skali die bagi markah tinggi2 kat aku best la.... hehe


cun x... nie sistem yg aku buat separoh je... sbb da ade private company yg buat lain huhu.... aku x buat la lagi.... aku but bende lain yg lebe susa.... wawawa... x siap lg ni... hehe aku lari je... sbb time practical da abis...Yeh Yeh --- suke suke...^_^
mane cukup mase 1 minggu lebe nak buat sistem yang baru....
hahaha....design pon kelang kabut.... main bantai je... sistem baru yg kat bawah nie!..

sistem...(^.*)+


x ble tunjuk byk2
private nie
penat buat...huhu
system....Pening!!!

Backdrop/ Banner


nie RKSK..... rumah ku syurgaku... rumah die sewe RM 50 ringgit sebulan....
ade 2 bilik, 1 dapo,1 bilik air.... ok la....., ade library lg...
mase tu aku, ngan member aku anta dan pasang PC kat library...MBMB bagi...3 pc...pc lame la.. mase tengah tunggu streamyx pasang tenet duduk r kat depan...
pastu ade org dtg marah kite org....
"pc lame je!!!... ape la... bg pc lame...!!"
pastu aku dengan geram nyer ckp
"same je pc lame ngan pc baru...bile format same je, jd baru jugak.....tp klw pc baru, klw x reti gune..."
Oopss.. aku terus diam
hahaha
selambe je kate2 2 terkeluar dr mulut ku.....
ok la...aku nie x de sape nak bagi pc pon... rumah sewe ku pon 89 ringgit sebulan,
x tambah bil air api...
Oooh pengsan... mane nak cari duit!!!..

streamer

ade byk lagi.... tah mane aku letak...
hahah

6 comments:

sWeEtdARLiNG said...

kalo nak keje, bak resume... opis akak nak pakai programmer

www.sweetdarling79.com

Nur Fadiah said...

ok set.... skang gak kasik....
haha

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..
Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan.. tengok jgn x tengok.. sila
klik disini.

i love you full.. ha..ha..ha..ha...ha..

Teruskan menulis.. dan semoga sejahtera sentiasa.
wassalam

BUJANG SUSAH said...

kim salam kat aina eh.. minat la kat dia...

Nur Fadiah said...

inshAllah

PuTeH (* . ~)+ said...

^_^

ShareThis ^_^