Sunday, March 29, 2009

ruma aku? hostel? @ keamanan?




Hostel




ruma aku

knp aku suke balik ruma?
sbb kat ruma aku ade mak ade ayah...
ade Along ade abang dan ade adik
haha
ade laut ade sungai ade kawan2 sepermainan
macam2 ade
klw ble... nak balik tiap2 ari
tp sekang klw balik pon tinggal mak ayah dan adik2 jer
abang, kakak,kwn2, pon sume da masok U...
U sume lain-lain
hu hu hu windu nyer kenangan mase lalu



Ayah dan Mak





Keamanan


teaching at school mozec


seronok walaw pon penat... hampir bermalam kat sekolah
haha
penat la jugak
\






kesian dapat 2 % jer
hahaAlign Center
main2 jer budak2 nie!!!
penat2 jer cikgu mengajaw kat depan
haha




Hari Raye Dit Student

Haha...
hari raye yg gembire
 nie la gamba-gamba cerie hari raye kat ruma aku, ruma sha, ruma Nadz, n ruma Aiza

Ruma Sha



Ruma Aku







Ruma Aiza

Ruma Nadz










Saturday, March 28, 2009

Student Utem yg Selamber rock jer



Hahaha nie gamba mase Kite org pegi Masjid Al-Azim...
jadi wakil UTeM 2 menghadirkan diri dlm program Tahfiz Al-Quraan
tp disebabkan kite org nie x de sape yg pantaw...
kite org lah jawatankuase dan kite org lah ahli nyer... 
haha... masing-masing buat hal sendiri lah
bukan pegi kat Dewan tapi dtg makan dan melawat Muzium...
dtg jugak kat dewan tp lambat hahaha....
malu jugak tengok budak poli ngan budak sekolah pakai tudung sume labuh2 
tp kite org biase jer. masok pon selambe rock jer... hahaha...
dah la masok lambat pastu keluar awal sbb pak cik bus 2 call suro balik... 
hahaha kite org mmg selambe... 













Friday, March 27, 2009

HaRi Yg CeRia



Hidup nie secare automatic akan jadik happy, seronok dan ceria....
bile ade teman yg sentiase memahami






ShareThis ^_^